středa 19. prosince 2018

#ReceptyOdTerky

Kdo by neměl rád sladké, že? Já ano a moje rodina jakbysmet. Tak se s vámi rozdělím hned o dva recepty, které u nás frčej snad ob den. Jsou chutné a hlavně rychlé! Představuji vám #spaldovepalacinky a #jablecnelivance



Recept na palačinky:
60g špaldové mouky 
160 ml rostlinného mléka 
1 vejce
→ vše promícháme a smažíme na olivovém oleji nebo ghíčku
Ozdobu nechám na vaší fantazii - já na ně dala grilovanou broskev, maliny a zalila javorovým sirupem

Inspiraci jsem hledala na @natuczech
Můžete hastagovat #receptyodterky, nebo posílat do zpráv a já je zveřejním


Recept na jablečné lívance:

250g hrubé mouky
250 ml mléka
3 vejce
1 vanilkový cukr
1/2 prášku do pečiva
300g jablek
olej
sůl
→ v mléce rozšleháme žloutky, vanilkový cukr a špetku soli, poté vmícháme prosátou mouku s kypřícím práškem, nahrubo nastrouhaná jablka a nakonec sníh z bílků
Na ozdobu můžeme použít tvaroh, džem, skořici, kakao..




Oba tyto recepty jsou vhodné pro super start do pochmurných dní!
Přeji dobrou chuť


Hezkou středu všem!

Terez 




Žádné komentáře:

Okomentovat